• Hoe te GERD beheren en nog steeds een plezierige Lifestyle

    GERD symptomen kunnen zeer pijnlijk en vervelend. Het kan optreden op elk moment en zonder enige waarschuwing op de meest onverwachte plaatsen. Wat nog erger is, is dat de pijn op de borst ervaren is vergelijkbaar met een hartaanval, en het zou zelfs een echte hartaanval zijn. P>

    Wanneer men getroffen met gastro-oesofageale reflux ziekte of GERD, zou de eerste aanbeveling van uw arts om uw dieet en levensstijl te veranderen. Als deze twee factoren houden aan voedsel beperkingen en aanbevolen gewoonten die kan voorkomen reflux symptomen, de kansen zijn, uw hart zal ook profiteren van het. Dit zou de beste manier om gastro-oesofageale reflux afgezien beheren van de receptplichtige geneesmiddelen die je nodig hebt om regelmatig te nemen p>

    Om goed te beheren GERD, alles wat je hoeft te doen is zich te houden aan het volgende:. P>

    1. Eet een gezond dieet dat uw hart zal profiteren. Voor dit doel, moet je bepaalde dieetbeperkingen overwegen om effectief te zijn; P>

    een. Niet meer dan tien procent van verzadigd vet uit de aanbevolen calorie-inname. P>

    b. Maximaal dertig procent uit vet op basis van voorgesteld calorieverbruik. P>

    c. De cholesterol mag niet meer dan 300 milligram. P>

    d. Natrium moet niet meer dan 2.400 milligram. P>

    e. Consumeer de redelijke calorie-niveau aanbevolen door uw arts of diǮtist om de ideale gezond gewicht te behouden tegen een gereduceerd cholesterolgehalte in het bloed p>

    2. Vermijd voedingsmiddelen waarvan bekend is dat GERD triggeren. Inbegrepen in het voedsel groepen alcoholische dranken, koffie, tomaten, vet voedsel, pepermunt, chocolade, citrusvruchten, frisdranken, azijn, specerijen, mosterd, knoflook of uien. Verbruiken veel veilig om te eten vis, mager vlees, groenten en fruit. P>

    3. Bij het eten tijdens de maaltijd, beperken voedselconsumptie in kleine porties om het zuur in de maag te regelen. Dit is zeer aan te raden tijdens het diner als gevolg van verminderde nachtelijke fysieke activiteiten. Verder maak het niet een gewoonte te gaan liggen na elke maaltijd. In plaats daarvan wacht na verloop van ten minste twee uur, alvorens te liggen. P>

    4. Een register bij van alle verbruikte dagelijks voedsel. Het zou gemakkelijker zijn om het voedsel dat kan hebben geleid tot het ontstaan ƒ??ƒ??van een GERD aanval, indien deze een record bestaat volgen. P>

    Er zijn veel voedsel groepen beschikbaar in het beheren van GERD. U kunt een zorgverlener of een voedings-specialist te raadplegen om een ƒ??ƒ??verscheidenheid van voedsel om uit te kiezen. Op deze manier, zelfs als u een GERD lijder, en voor zo lang als dieet en het eten van problemen goed worden aangepakt, kunt u nog steeds behouden een plezierige levensstijl. P> Bio Auteur’s:

    Alvin Hopkinson is een toonaangevende gezondheid onderzoeker op het gebied van natuurlijke remedies en zure reflux behandeling. Ontdek hoe u kunt zich te ontdoen van uw maagzuur voor een goede gebruik van bewezen en effectieve zure reflux rechtsmiddelen, dit alles zonder het gebruik van schadelijke medicijnen of drugs. Als je dit artikel genoot, zou u ook: Acid Reflux drugs Side Effects P>

    Categories: Gezondheidsopleiding, Health & Fitness

    Tags: ,

    Comments are currently closed.