• *** Q & A: Voicemail Call Backs

    Q. We maken gebruik van de telefoon voor het houden van contact met veel accounts. Ik gebruik het ook voor cold calling telefoon prospects. Eventuele tips over hoe om prospects te verleiden om terug te bellen, omdat meer dan 60 procent van de gesprekken worden beantwoord door voicemail? B> P>

    A. Welkom op de vloek van de 21e eeuw sales mensen – Voice Mail! Ja, ik heb een aantal ideeÇ®n. P>

    1. Opgeven denken dat er een fool-proof magische reeks woorden die zijn gegarandeerd om te werken. Niets wat je doet zal worden gegarandeerd, noch zal elke reeks woorden te werken met iedereen. Je gaat naar staal om je voor op een lange-termijn frustrerende ervaring, waarbij het succes wordt gedefinieerd als een paar meer terug gesprekken deze week dan heb je vorige week. Het gaat om een ƒ??ƒ??voortdurend in beweging, nooit eindigende uitdaging zijn. P>

    2. Vergelijk notities. Kom samen met uw collega’s en brainstormen deze vraag. Wat heeft gewerkt voor iemand? Iemand enig succes verhalen te delen? Soms is een woord of een verhaal van iemand anders zal een succesvol idee voor u te genereren. Een kleine groep van de verkoop mensen, samen te werken, in staat zijn om een ƒ??ƒ??aantal ideeÇ®n die zal werken voor u en hen te genereren. P>

    3. Altijd onthouden WIIFM -.? “Wat zit er voor mij” Zet jezelf in de schoenen van de persoon die u probeert te bellen en vraag jezelf af waarom ze (je) het gesprek moet terugkeren Wat zit er in het voor hen Ik weet waarom je ze wilt om het gesprek terug te keren, maar toen keek van de potentiÇ®le van uw klant, waarom zou hij / zij besteden vijf of tien minuten van de kostbare tijd om een ƒ??ƒ??telefoon gesprek met iemand die hij niet kent? p>

    4. Probeer niet om uw product de terugkeer oproep verkopen meer dan voice mail, in plaats verkopen Uw positie zou moeten zijn dat je niet probeert hem iets te verkopen,. wil je gewoon met hem praten Op dit punt, het probleem is niet het. prijs of het product, het is de tijd die het duurt te praten met u Geef hem een ƒ??ƒ??reden om je te praten P>

    5 De meest krachtige voicemailberichten doen doorgaans een van deze dingen:
    … a. verwijzing naar een persoon die je weten allebei, misschien iemand die hem aan u wordt verwezen.
    b. verwijzen naar een bedrijf dat hij weet voor wie u hebt gedaan een aantal goede dingen
    c. een probleem dat hij is waarschijnlijk hebben, waarvoor u een aantal ideeǮn.
    d hebben vermelden. vermelden een specifiek voordeel dat waarschijnlijk belangrijk voor hem zou zijn dat hij zou winnen van je te praten p>

    6. Bestudeer je resultaten. Houd een goede administratie, en voortdurend herzien uw ervaring om te leren. U kunt ontdekken, bijvoorbeeld, dat u een betere kans op het bereiken van de CEO’s als u bellen op 7:45 in de ochtend, in plaats van op 8:30. Of dat een bepaalde zin of vraag werkt beter dan de andere. P>

    Hoop dat dit helpt. U hebt een van de grootste uitdagingen voor elke verkoper in de 21e eeuw geÇîdentificeerd. Er zijn geen eenvoudige antwoorden, slechts kleine verbeteringen. Als je echt serieus over het verbeteren van in deze vaardigheid zijn, ik heb twee middelen aan te bevelen. Bekijk mijn ǸǸn uur training audio training seminar getiteld: Overwinning over Voice Mail. Als je een groep van de verkoop mensen gefrustreerd door het zelfde probleem, overweeg dan mijn kleine groep video trainingsprogramma met dezelfde titel. . Good luck p> Bio Auteur’s:

    Dave Kahle is een van ‘s werelds toonaangevende sales opvoeders. Hij heeft negen boeken geschreven, die in 47 staten en acht landen, en heeft geholpen verrijken tienduizenden verkopers en transformeren honderden verkooporganisaties. Meld je aan voor zijn gratis wekelijkse e-zine, en voor een beperkte tijd, ontvangt $ 547 van gratis bonussen met de aankoop van zijn nieuwste boek, Hoe om iets te verkopen aan iemand Anytime. P>

    Ga naar zijn . B> website
    Verbinden op Linkedin B> p>

    Voor meer informatie, of contact opnemen met de auteur, contact:
    De Daco Corporation
    835 West River Center Drive
    PO Box 523
    Comstock Park, MI 49321
    cheryl@davekahle.com
    http://www.davekahle.com
    Telefoon: 800.331.1287 ~ ~ 616.451.9377 616.451.9412 P>

    Categories: Geld & CarriÇùre, Sales Systems

    Tags: ,

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>