Categories

Een lift Speech kan openen Closed Doors

Heeft u een lift speech? Hoe krijg je de vraag beantwoorden: “Wat doe je?” Het is al gezegd heb je slechts 30 seconden om indruk op uw prospects en klanten. In feite zou zelfs minder! Als je de verkoop van producten en diensten is het uiterst belangrijk dat je de vraag kunt beantwoorden – wat doe je dan.

De meeste verkopers hebben niet ǸǸn en dat is de reden waarom je er een nodig.

Een lift, van tevoren voorbereid, spraak is een dwingende verklaring over u, uw producten en de diensten die u levert dat het grijpen aandacht en creǮert nieuwsgierigheid in de tijd die het duurt voor een korte rit in een lift.

De oorsprong van een lift, van tevoren voorbereid, toespraak letterlijk komen uit een toevallige ontmoeting in een lift weten is er slechts een korte tijd om een ƒ??ƒ??bericht dat zowel uniek en intrigerend te leveren. < P> Het punt is dat je nieuwe mensen ontmoeten elke dag. Je weet nooit wanneer de eerstvolgende gelegenheid zich zal presenteren, dus met een voorbereide lift toespraak die klaar is om te gaan op het moment zelf is cruciaal.

Denk er eens over, zelfs in een sollicitatiegesprek je meestal vroeg, “Vertel me over jezelf,” en wat doe je meestal doen? Uitloop off in chronologische volgorde van de taken die u hebt gehouden. Boring! Bland! Goedaardige!

Als je in de verkoop je jezelf wilt onderscheiden van de concurrentie en het creǮren van een effectieve en krachtige introductie is een manier om het te doen.

Laten we zeggen dat Susan bezit een kapsalon. Ze vindt zichzelf te wachten in een rij bij het postkantoor en de tijd dat ze slaat een gesprek met die staan ƒ??ƒ??in de buurt van haar passeren.

Ze vroeg: “Wat doe jij voor de kost,” en haar normale reactie was: “Ik ben eigenaar van een kapsalon,” die vrij veel zegt het al – gewoon niet op een creatieve manier.

Stel nu dat ze reageert, “Ik ben eigenaar van een kapsalon en onze stylisten maken onze klanten aantrekkelijker alledag.” Okay, dat is zeker een aandacht krijgt statement, is het niet?

De mensen in de rij willen nu meer over Susan en haar Salon als gevolg van haar korte elevator speech weten.

Ze willen weten hoe het komt dat Susan maakt mensen meer aantrekkelijk omdat diep ze zich af of Susan en haar stylisten ze aantrekkelijker ook kan maken.

Dat is een voorbeeld van een lift toespraak. Mensen zijn altijd te springen om te weten: “Wat is er voor mij,” en je hebt 30 seconden om uzelf of uw product te verkopen op een zodanige manier dat uw sales prospects willen meer weten.

Dus hoe kan je een lift speech maken

Het is niet te moeilijk, maar het is tijd om het goed te krijgen.

Begin met het maken van een lijst . Schrijf precies wat het product of de dienst is. Maak nu een lijst van alle van de voordelen van een koper van uw product of dienst zal ontvangen.

Uw lijst van voordelen is het middelpunt van uw krachtige inleiding.

Bijvoorbeeld – “Ik ben een vertegenwoordiger met meer dan 20 jaar ervaring in milieudiensten.” Uw verkoop prospect is waarschijnlijk denken, wat dan nog?

Wat is je value proposition? Hoe gaat uw 20 jaar milieudiensten ervaring helpen uw sales prospect? Wat als je deze zin toegevoegd: “. Mijn gespecialiseerde opleiding en geavanceerde graden mij toe om snel de rode vlaggen zie ik tijdens on-inspecties ter plaatse”

Ah, nu begrijp ik waarom ik meer over deze milieudiensten moeten leren.

U kan nodig zijn om verschillende versies van uw lift toespraak op basis van de business u in te maken. Denk na over de aard van de mensen die je interactie met op een dagelijkse basis en de ontwikkeling van verschillende versies als het zinvol is om doen.

Zorg ervoor dat het professionele, gepolijst en conversatie.

Vergeet niet dat oefening kunst baart. Uw lift meningsuiting moet feilloos worden uitgesproken.

Hier is een verkoop tip

Neem je zodat je kunt horen hoe je het geluid aan anderen. Dit zal u toelaten om de aanpassingen te maken aan uw lift toespraak geluid meer conversatie en spontaan te maken. Kijk hier voor nog meer omzet tips.

De beste elevator speech die ik ooit gehoord werd gecreÇ®erd door een president van public relations firma. Het ging als volgt. “Onze business is om uw bedrijf onvergetelijk te maken.”

U wilt dat uw lift speech te worden “Onvergetelijk.” Bio Auteur’s:

Jim Meisenheimer toont verkopers hoe omzetstijging met behulp van no-brainer selling skills

Als dit neer economie wordt steeds je naar beneden, Jim’s GRATIS Selling rapport onthult 25 Ways To Get Motivated

Krijg het op http:.. // www.startsellingmore.com/getmotivated.html

© Copyright 2015 weetjes-en-advies.nl - Designed by Cameroonhost.com