Categories

Help Kids Visualiseer Victory Net Olympische atleten: 9 Tools om bereiken sporten succes

Hoe zou u willen helpen uw kind zich zo succesvol als een Olympisch atleet? Liefde van een sport van uw kind kan hem motiveren om dezelfde positieve visualisatie technieken die Olympische atleten hebben gebruikt voor decennia leren.

Soms kan echter angst kinderen uit genieten activiteiten die zij gebruikt om dol te stoppen. Verlangen om te slagen kan ook onrealistische verwachtingen en negatieve houdingen te creëren-ik zal nooit perfect zijn, of ik ben bang dat ik naar beneden laat mijn teamgenoten. Olympische sporters zorgen voor een goed rolmodel voor kinderen te emuleren, omdat ze hebben geleerd om de druk te behandelen en nog steeds plezier hebben.

Als u wilt dat uw kind te bereiken voor het goud steunen maar de bonze- vieren of als je een keer gelukkig kind dat wordt gebruikt om lief te schaatsen of basketbal is vervangen door iemand die niet meer wil deelnemen-hier zijn 9 verbeelding instrumenten die kunnen helpen.

DEAL MET TWIJFEL … < P> (1) Vind angst oproepen vertrouwen.
Na uw kind een paar keer diep adem uit zijn buik, vraag hem om enige angst die aarzeling schept om zijn sport te spelen beeld, maar ook concentreren op het gevoel dat zou kunnen helpen hem de meest … Confidence. Beschrijf elk een. Hoe ziet het eruit? Welke kleur is het? Waar gaat het leven in zijn lichaam? Welke-Fear of Confidence-groter of sterker? Rank elk op een schaal van 0 tot 10, waarbij 0 is onbestaande en 10 is de grootste.

(2) Bouw vertrouwen laat angst fade.
Vraag haar voor te stellen vullen haar hele lichaam met Vertrouwen door haar intentie en haar adem. Let op wat er gebeurt te vrezen. Het waarschijnlijk fades of krimpt. Ze kunnen ook omsluiten Fear binnen een bel die kleiner en kleiner wordt. Of neem Vertrouwen en rek het in alle richtingen, zodat het groeit. Dan hebben haar rang elk weer op de schaal van 0-10 opnieuw en zie het verschil.

(3) Laat de rust.
Als er enige angst verlaten, kan een eenvoudige dialoog daadwerkelijk helpen vertrouwen groeien. Laat uw kind uit te nodigen Angst en vertrouwen voor een praatje. Vraag Vrees wat het is bang voor, of wat het wil vertrouwen te doen, of wat het nodig heeft uit Confidence. U kunt leiden met een specifiek scenario, zoals: Als je in try-outs … “of” Wanneer de bal wordt geworpen om u … “of” Als je coach schreeuwt tegen je … “

(4) Roep een dier gids.
Een denkbeeldige Animal vriend kan hem geven kracht, maken hem sneller of meer onverschrokken, of hem te helpen zijn meer accuraat en nauwkeurig in zijn bewegingen. Heb hem buik adem, sluit zijn ogen, en stel je een rustige plek, zoals een bos of weiland. Nodig een dier in de scène en laat hem beschrijven. Vraag hoe het wil hem helpen meer succes in zijn sport. Zodra hij heeft een Animal Guide, kan hij roepen anytime-voor een wedstrijd, voor try-outs, of zelfs tijdens een spel.

KLAAR VOOR SUCCES …

(5) handelen uit een slow-motion picture.
Laat uw kind sluit haar ogen en je vertellen, frame voor frame, elk deel van de actie zij wil bereiken-zeggen, een schaatsen twirl. Houd vertragen haar film-aandacht voor kleine details, zoals het gevoel van de lucht in de ijsbaan, het geluid van het blad en zwiepende haar paardenstaart. Hoe langer je kunt trekken uit de levendiger de gehele actie wordt. Haar lichaam kan “leren” grote mechaniek gewoon door verbeelden hen.

(6) Schrijf een toeschouwer.
Vertel je kind voor te stellen dat hij zit op de tribunes, het bekijken van zichzelf opgaan naar vleermuis. Nu hebben hem te beschrijven hoe hij eruit ziet, glimlachen bij het team en knikken naar de coach, krijgen in een goede houding, met de nadruk op de bal, en breken het in het outfield. Zeg hem dat hij de hele bases draaien. Zo’n grote start-to-afwerking act imprints aan zijn hoofd als succes.

(7) Engage alle zintuigen.
Vraag uw kind om haar prestatie te visualiseren met zoveel mogelijk zintuigen als ze kan. Laten we zeggen dat ze het zinken van een fout schot. Wat doet de leerachtige basketbal voelen? Welke geluiden doet ze horen? Wat is de smaak in haar mond? Zijn er opvallende geuren in de sportschool? Wat is ze het zien van al om haar heen? Het betrekken van de zintuigen is een geweldige manier om de sport-actie komen om het leven. Haar lichaam zal precies herinneren hoe het voelt om die bal de volgende keer dat ze op de vrije worp lijn zinken.

(8) Ga naar succes.
Nadat uw kind heeft beoefend op verschillende manieren te visualiseren , vergeet dan niet om hem te zien slagen, terwijl hij aan het doen van de activiteit. Toen hij aan slag gaat, herinner hem te zien zichzelf smakken die bal. Net voordat ze gaat op het ijs, hebben haar te zien zichzelf doet de spin moeiteloos. Alle grote atleten hebben geleerd hoe te visualiseren in het moment-de puck in te gaan op het doel, of spijkeren de landing op een grote skischans-en dit soort visualisatie is een geheim van hun succes.

(9 ) Gebruik positieve taal.
In visualisatie, perspectief maakt niet uit, hij kan zich voelen in de ervaring of bekijk het als een film. Maar de taal wel toe doet. Help hem affirmaties te gebruiken in zijn prestaties beelden. Het creatieve brein kan niet negatief instructies, zoals registreren “Doe die bal niet missen.” Verander de verklaring in, “Ik kan die bal hit” Bio Auteur:

Charlotte Reznick PhD is een kind educatief psycholoog, een Associate Clinical Professor in de psychologie aan de UCLA, en auteur van het LA Times bestseller boek De kracht van de verbeelding van uw kind: Hoe Stress en angst transformeren in vreugde en Succes (Perigee / Penguin). Naast haar eigen praktijk, creëert ze therapeutische ontspanning cd’s voor kinderen, tieners en ouders, en geeft workshops internationaal op de genezende kracht van de verbeelding van kinderen. U kunt meer over haar te weten komen op http://www.imageryforkids.com.

© Copyright 2015 weetjes-en-advies.nl - Designed by Cameroonhost.com