Categories

Hoe te identificeren De Essentials schrijven van een verkoop brief

Als u besluit om een ƒ??ƒ??krachtige, money-making verkoop brief schrijven, een belangrijk ding om te beseffen is dat er twee structuren u bouwen bent tegelijk. Een die wordt gezien – de fysieke structuur. De andere die ongezien – de ‘onzichtbare’ (psychologische) structuur

De fysieke structuur is de makkelijkste een te identificeren.. Het is het skelet van de brief. De verbindingsdelen die het ongeziene, “onzichtbare” onderdelen bevatten.

Hier is een voorbeeld van wat ik bedoel. De verbindingsdelen, zijn:

1.Pre-headline
2.Headline
3.Post-headline
4.Salutation
5.Lead-. In / openingszin
6.First Paragraaf
7.Body Copy
8.Close / Call to Action
9.PS

Visueel, zou het iets als volgt uitzien:

Pre-headline

Headline (meestal rood en in quotes “_”) < P> Post-kop (meestal vet, zwart)

Begroeting (Groet),

Lead-in (eerste zin) …

Body Copy ( “copy” gewoon verwijst naar “woorden die verkopen”)

… dat wil zeggen, het lichaam kopie verwijst naar de punten waar u uw overtuigingskracht gebruiken om uw doel te bereiken – (meestal een verkoop, of een andere oproep tot actie, bijvoorbeeld, krijgen een nieuwe abonnee, enz.)

Het volgende is …

de buurt (en, ten slotte, de)

PS

Dat is de fysieke structuur

Nu is de ‘onzichtbare’ onderdelen:..

1.Identify een probleem
2.Promise een oplossing.
3.Paint een foto
zelf & amp 4.Introduce; uw referenties (geloofwaardigheid)
5.State uw USP (wat maakt u of uw aanbod uniek)
6.Sprinkle in enkele getuigenissen
7.Present uw aanbod (uw oplossing en het is voordelen )
8.More getuigenissen
9.Eliminate risico met een sterke garantie
10.Controleer een oproep tot actie (staat precies wat je wilt dat ze doen, en precies hoe het te doen) < BR /> 11.Create urgentie
12. Elimineer Kopers Remorse (door het herhalen van je sterkste voordeel (s), en no-risk garantie

Dat is de onzichtbare structuur.

Succes komt wanneer u in staat om uw bericht te weven door het hele lichaam te kopiÇ®ren, terwijl het samenvoegen van de onderliggende fysieke & amp zijn, “onzichtbaar” psychologische structuur op hetzelfde moment

U kunt leren hoe je de twee samen te voegen in mijn boek :
De Beginner’s “gemakkelijkste Book in de wereld” om te leren hoe te schrijven Krachtige Sales Letters Bio Auteur’s:

Virgil Stanphill is een auteur, een uitgever, en freelance copywriter met een achtergrond in de directe verkoop, op strikt commissie hebben verkocht voor meer dan 25 jaar. Krijg informatie over zijn boek: (“Makkelijkste Boek in de wereld” The Beginner’s om te leren hoe te schrijven Powerful Sales Letters) en zijn “Laten we de omzet te verhogen” nieuwsbrief: www.LetsIncreaseSales.com

© Copyright 2015 weetjes-en-advies.nl - Designed by Cameroonhost.com